Zo was het op de Dutch Marketing Awards 2016


Zie de winnaars op het podium.

Dit jaar was het Tropenmuseum de locatie

Van links naar rechts: Elsbeth Eilander (chef Tijdschrift voor Marketing), Marketeer of the Year 2016 Henk Jan Beltman (cco, Tony’s Chocolonely), Pascal van Ham (marketingmanager Tony’s Chocolonely) en Martin de Munnik (Neurensics)

Het marketingteam van Bijenkorf, de winnaar van de Dutch Marketing Company of the Year 2016

Dopper won de Dutch Marketing Next of the Year 2016

Volgens juryvoorzitter Erik van Engelen de belangrijkste marketingprijs die er is: De Dutch Marketing Launch Award. Vandebron nam hem mee naar huis

Erik van Engelen, Marketeer of the Year 2015 & Suzanne Ekel, die de avond aan elkaar praatte

Daan Koek (PostNL) won de Dutch Marketing Talent of the Year 2016

Mark van Zuijlen van Universiteit Tilburg won de Dutch Marketing Thesis of the Year 2016

Alle winnaars op het podium

Foto’s: Bart van der Putten

Deze blogpost verscheen eerder op Marketingonline.nl