SMP Netwerk

De community voor Senior Marketing Professionals organiseert speciaal voor de ruim 300 gecertificeerde marketingprofessionals een aantal keer per jaar besloten sessies zoals

  • SMP on Tour
  • SMP Roundtable
  • SMP Challenge Lab
  • SMP Abroard

SMP on Tour
Het concept van de ‘SMP on Tour’ is door het netwerk zelf vorm gegeven. Een event voor en door SMP’ers op locatie ergens in den lande bij een SMP’er, die in een korte presentatie toelicht wat hem/haar bezighoudt in het marketingbestaan. De tweede helft van het programma wordt ingevuld met ‘open space discussies’, die zich kenmerken door het elkaar leren kennen en waarbij het halen en brengen van kennis centraal staat.

Een impressie van dit event:

SMP Roundtable
Bij een ‘SMP Roundtable’ ga je met een kleine groep van ongeveer 10 SMP’ers verder in op een bepaald onderwerp zoals content marketing, eventmarketing, etc.

SMP Challenge Lab
Gedurende de ‘SMP Challenge Lab’ gaan we anderhalve dag de inhoudelijke strijd met elkaar aan, terwijl er links en rechts om ons heen van alles zal gebeuren

SMP on Tour en meer in 2019

13 juni 2019: SMP on Tour bij PostNL Fulfilment
Op donderdag 13 juni zijn wij met SMP on Tour in Houten te gast bij PostNL Fulfilment. PostNL is de marktleider in fulfilment en bezorging en is in 2019 voor de tweede keer gewaardeerd met 5 sterren in Emerce top 100.

Iedere sportvisser kent het: de juiste stek uitzoeken en vervolgens met het beste aas de vis proberen binnen te halen. Toch gebeurt het regelmatig dat je beet hebt, maar dat de vis net voor de kant van de haak springt. Ditzelfde proces vindt online plaats wanneer consumenten je webwinkel bezoeken, lange tijd doorbrengen op je productpagina, vervolgens de koopknop indrukken, maar alsnog afhaken. Door te investeren in de logistieke ‘last mile’ kun je ervoor zorgen dat de drop off rate vlak voor het moment van aankoop afneemt en de customer loyalty toeneemt.
Klik hier voor meer informatie.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X