SMP Netwerk

De community voor Senior Marketing Professionals organiseert speciaal voor de ruim 300 gecertificeerde marketingprofessionals een aantal keer per jaar besloten sessies zoals

  • SMP on Tour
  • SMP Roundtable
  • SMP Challengelab
  • SMP Abroard

SMP on Tour
Het concept van de ‘SMP on Tour’ is door het netwerk zelf vorm gegeven. Een event voor en door SMP’ers op locatie ergens in den lande bij een SMP’er, die in een korte presentatie toelicht wat hem/haar bezighoudt in het marketingbestaan. De tweede helft van het programma wordt ingevuld met ‘open space discussies’, die zich kenmerken door het elkaar leren kennen en waarbij het halen en brengen van kennis centraal staat.

Een impressie van dit event:

SMP Roundtable
Bij een ‘SMP Roundtable’ ga je met een kleine groep van ongeveer 10 SMP’ers verder in op een bepaald onderwerp zoals content marketing, eventmarketing, etc.

SMP ChallengeLab
Gedurende de ‘SMP Challenge Lab’ gaan we anderhalve dag de inhoudelijke strijd met elkaar aan, terwijl er links en rechts om ons heen van alles zal gebeuren

SMP on Tour en meer in 2019

12 april 2019: SMP Roundtable Businessmodel innovatie
Tijdens deze SMP roundtable gaan we in op businessmodel innovatie, en alles wat daarbij belangrijk is! Het woord businessmodel innovatie is de afgelopen jaren vaak voorbijgekomen, maar zal ook steeds vaker voorbij blijven komen! 
Klik hier voor meer informatie.

10 mei 2019: SMP Roundtable Overtuig je klanten beter door inzet van MBTI
Mensen zijn verschillend: een open deur. Maar hoe speel je als marketeer in op deze verschillen? Hoe overtuig je iemand die eerst het naadje van de kous wil weten? En hoe iemand die snel, vanuit zijn buikgevoel beslissingen neemt? De Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI®) is het meest gebruikte instrument om aangeboren voorkeuren van mensen in kaart te brengen.
Klik hier voor meer informatie.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X