NIMA Young Profs: Drie wijze lessen van Marketingbazen

2 april 2019
-

Wat maakt HEMA nou echt HEMA? Hoe hou je één van Nederlands meest iconische merken herkenbaar en toch vernieuwend? In de nieuwe serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots i.s.m. NIMA Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. Met als primeur: Ferry Buitenhuis, campagnemanager bij HEMA.

 

 

NIMA Young Professionals inspireert young marketing professionals onder andere door een kijkje in de keuken van A-Merken tijdens de Top Marketing Tours. In 2019 zijn ze te gast bij Blijdorp, Jumbo, Nationale Nederlanden en KLM. Lid worden en hun evenementen bijwonen? Check https://www.nima.nl/communities/nima-young-professionals/

Big Shots is een online video agency uit Amsterdam die werkt volgens het credo ‘Make It Worth Sharing’. Onderverdeeld in de specialisaties Campagnes, Series, Corporate en We Explain, biedt Big Shots bureaus, merken en publishers creatieve en onderscheidende films en series, gemaakt voor het digitale tijdperk. Meer zien? Check www.bigshots.nl.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X