NIMA zet marketing-Nederland op scherp met Nationale MQ Test

22 januari 2016
-

33 vragen, 20 minuten; dé Nationale uitdaging voor marketeers

Vanaf maandag 25 januari a.s. gaat de Nationale MQ Test weer van start. De test waarmee marketeers hun actuele marketingkennis kunnen toetsen en collega’s uitdagen de strijd aan te gaan. NIMA daagt Nederlandse marketingprofessionals uit om hun kennis te toetsen op www.nationaleMQtest.nl.

Bijna geen vakgebied is zo veranderlijk als marketing. Marketeers staan voortdurend voor de uitdaging om hun vakkennis actueel te houden. Met de Nationale MQ Test kun je op een makkelijke en leuke manier de actuele kennis van marketing testen. Alle marketeers, van jong tot oud, van junior tot senior, worden door NIMA uitgedaagd om te testen of hun vakkennis up-to-date is en getriggerd de score van collega-marketeers te overtreffen! Kortom, dé nationale uitdaging voor marketeers.

Hoogste MQ
Wie scoort het beste op Digital Marketing? Uit welke branche behalen marketingprofessionals het hoogste MQ? En wie mag zich winnaar van de Nationale MQ Test 2016 noemen? NIMA roept marketeers op om de uitdaging aan te gaan en mee te spelen op nationaleMQtest.nl. De Nationale MQ Test loopt van 25 januari t/m 12 februari 2016.

Arbeidskansen door permanente educatie
De beroepsvereniging NIMA, bekend van de NIMA Examens, heeft als doel om marketeers te stimuleren continu hun kennis up-to-date te houden. Marketeers die zich blijven ontwikkelen verhogen hun arbeidskansen. De Nationale MQ Test draagt bij aan de bewustwording van het belang van permanente educatie in het commerciële domein. De Nationale MQ Test is tot stand gekomen in samenwerking met FD Mediagroep en wordt jaarlijks geactualiseerd.

Een initiatief van NIMA
Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. NIMA ondersteunt marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. Zij geeft middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Over FD Mediagroep
FD Mediagroep is de meest vooraanstaande nieuws- en informatiedienstverlener voor ondernemend Nederland. Grote pijlers zijn de twee krachtige, journalistieke nieuwsmerken BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad. De redacties weten dagelijks met topjournalistiek en ‘need to know’ content een krachtige groep van professionals, zakelijke beslissers en welstandigen aan zich te binden. Hierbij worden zij 24/7 gevoed door een netwerk van topondernemers, politici, opiniemakers en vakspecialisten.

WordPress Themes
X
X
X