NIMA


Over NIMA

Beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. Wij zijn in 1966 opgericht door marketeers uit bedrijfsleven, adviesbureaus en marketingwetenschap en worden beschouwd als de grondleggers van het marketingdenken in Nederland. NIMA ondersteunt marketeers gedurende

Lees meer ▸

Marketing, Media en Maatschappij. Wat vindt NIMA?

Als beroepsvereniging staan wij niet alleen midden in ons vak, wij staan met ons vak ook middenin de samenleving. Marketing Sales en Communicatie zijn vakgebieden die niet alleen een belangrijke bijdrage leveren aan het bestaansrecht van veel organisaties, en daarmee een verschaffer zijn van werk voor zo’n kwart miljoen mensen

Lees meer ▸

NIMA Organisatie

NIMA is een vereniging. De leden van de vereniging worden vertegenwoordigd door het hoogste orgaan, de NIMA Ledenraad. Het NIMA bestuur legt verantwoording af aan de NIMA Ledenraad. Het NIMA bestuur wordt gecontroleerd door de Raad van Toezicht.

Lees meer ▸

NIMA Integriteitscode

'Integer zijn', betrouwbaar, eerlijk, oprecht en niet omkoopbaar. Doen wat juist is. Dat kan alleen worden bereikt door bewustwording en door een kritische houding aan te nemen. Verder hoort een professional in het commerciële domein op zijn minst weten hoe relevante wetgeving in elkaar zit. Weet je dat? En weet je dat

Lees meer ▸

NIMA Marketing Day 2018

NMD18 zal plaatsvinden op donderdag 21 juni en evenals in 2017 vormt de Fabrique in Maarssen het rauwe decor voor een dag vol insights van marketeers die leven en werken in marketing, communicatie en/of sales. Voor de organisatie heeft NIMA opnieuw samenwerking gezocht met vakmediabedrijf BBP, onder meer bekend van MarketingTribune,

Lees meer ▸
WordPress Themes
X
X
X