NIMA Marketing Day 2018

NMD18 zal plaatsvinden op donderdag 21 juni en evenals in 2017 vormt de Fabrique in Maarssen het rauwe decor voor een dag vol insights van marketeers die leven en werken in marketing, communicatie en/of sales. Voor de organisatie heeft NIMA opnieuw samenwerking gezocht met vakmediabedrijf BBP, onder meer bekend van MarketingTribune, Marketingfacts en Twinkle Magazine. De dag is kosteloos te bezoeken voor NIMA Members (vanaf een Gold Membership). Bezoek de site van de NIMA Marketing Day voor het programma en registratie.


NIMA Marketing Day 2018 – The why en het programma

Onderstaand lees je over de thema's, de sprekers, de adviesraad, het niveau, de toegang tot sessies, de rol van de NIMA-organisatieonderdelen en de rol van sponsoren/partners van NMD 2018. De NIMA Marketing Day is ontstaan vanuit het idee dat we op één dag zoveel mogelijk onderdelen van het marketingvak willen …

Lees meer ▸

NIMA Marketing Day 2018 – Deelname, registratie en capaciteit

De NIMA Marketing Day 2018 is toegankelijk voor álle marketeers die deel willen nemen voor het regulier deelnametarief van 299 euro. Kort na de bekendmaking in december 2017 wordt voor een beperkte tijd de mogelijkheid geboden om gebruik te kunnen maken van een early bird kortingtarief. Voor NIMA Members is …

Lees meer ▸
WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X