Veelgestelde vragen (FAQ’s)

Vind het antwoord op de meestgestelde vragen aan NIMA klantenservice.

Ik wil lid worden van NIMA / Ik wil een membership aanvragen.
Stap 1:
Maak een keuze uit het aanbod via de button ‘Lid worden’ of https://www.nima.nl/persoonlijke-ontwikkeling/nima-memberships/ en klik op ‘Lid worden’. Je komt nu op het inlog- / registratiescherm.
Stap 2:
Maak een account aan of – wanneer jouw e-mailadres al bij NIMA bekend is – vraag een wachtwoord op. Heb je al eens eerder ingelogd op nima.nl, dan kun je je huidige wachtwoord gebruiken.
Vul eventueel je contactgegevens aan en klik vervolgens op ‘Verzenden’.

Je ontvangt een automatische bevestiging per e-mail. Vanaf dit moment kun je gebruikmaken van alle voordelen die vallen binnen jouw membership.

 

Ik wil een wijziging doorgeven.

Welke vallen hieronder?
– Adreswijziging (post en/of e-mail)
– Wijziging van het factuur(e-mail)adres
– Voor bedrijfsleden andere/extra contactpersonen doorgeven
– Magazinekeuze als onderdeel van jouw membership

Wijzigingen ontvangen wij graag per e-email naar members@nima.nl.

 

Ik heb een vraag over mijn (huidige) membership.
De inhoud van, de voordelen en voorwaarden van een membership kun je terugvinden op de NIMA website via https://www.nima.nl/persoonlijke-ontwikkeling/nima-memberships/.
Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden neem dan gerust contact met ons op via 020-5039300 of stuur een e-mail naar members@nima.nl.

 

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen / Ik wil mijn membership stopzetten.
Als je voornemens bent jouw membership op te zeggen, dan vinden wij dat uiteraard heel jammer!
Stuur jouw opzegging twee maanden voorafgaand aan de verlengingsdatum per e-mail o.v.v. ‘opzeggen membership’ naar: members@nima.nl. Je ontvangt van ons een bevestiging. Let op! Pas nadat je van ons de bevestiging hebt ontvangen is de opzegging definitief en wordt jouw membership per einde van de eigenlijke verlengingsdatum stopgezet.

Opzeggen kan alleen schriftelijk per e-mail. Telefonische opzeggingen worden niet verwerkt.

 

Wat is de opzegtermijn?
Een Personal Membership kan op ieder gewenst moment ingaan en is doorlopend. Dit betekent dat het membership – en daarmee de toegang tot bijbehorende voordelen – steeds automatisch met een jaar wordt verlengd. Opzegging voor een nieuw jaar dient twee maanden voorafgaand aan de verlengingsdatum per e-mail bij ons kenbaar te zijn gemaakt. Opzeggen kan alleen schriftelijk per e-mail. Telefonische opzeggingen worden niet verwerkt.

Je ontvangt een bevestiging, pas dan is jouw opzegging definitief!

 

Ik heb geen factuur ontvangen / Ik ben de factuur kwijt.
Neem contact op met NIMA via 020-5039300 of stuur een e-mail naar info@nima.nl.
Vermeld het debiteurnummer en indien bekend het betreffende factuurnummer.

Je ontvangt een kopie per e-mail.

 

Welke lidmaatschappen / memberships zijn er?
NIMA heeft memberships voor personen en voor bedrijven.

Een Personal Membership is – zoals de naam al doet vermoeden – persoonsgebonden. Hoewel het mogelijk is een ander factuuradres op te geven, zijn de algemene voorwaarden verbonden aan de persoon aan wie het Personal Membership gekoppeld is. Ook als je van baan verandert.

Voor meer informatie neem contact met op met NIMA via 020-50340 of stuur een e-mail naar members@nima.nl.

De voordelen van een Business Membership zijn overdraagbaar aan collega’s. Afhankelijk van de behoeften van de professionals binnen het bedrijf wordt met de organisatie een passend bedrijfslidmaatschap afgestemd.

Voor meer informatie neem contact met ons op via 020-50360 of stuur een e-mail naar members@nima.nl.

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
In communicatie proberen we zo helder en transparant mogelijk te zijn. Op de NIMA website zijn dan ook algemene voorwaarden geformuleerd en daar verwijst NIMA regelmatig naar. Je vindt de voorwaarden via de link https://www.nima.nl/nima-2/over-nima/algemene-voorwaarden/.

 

Ik heb een klacht / Ik heb een verbeterpunt.
NIMA staat in zijn rol als exameninstituut en beroepsvereniging beslist open voor verbeteringen! Mocht je nog feedback hebben, dan kun je dat ons laten weten via info@nima.nl of 020-5039300.

Ook als er verbeteringen aan te brengen zijn in onze communicatie of service, dan vernemen we dat uiteraard graag.

 

Mocht je vraag of antwoord er niet tussen staan, neem dan contact op met de Customer Care afdeling via info@nima.nl of 020-5039300.

 

WordPress Themes
X
X
X