(onderzoek) Waarom live-events werken voor marketing - NIMA

(onderzoek) Waarom live-events werken voor marketing

7 oktober 2020
-

Natuurlijk hadden we het vermoeden al: beurzen, events en bijeenkomsten leveren een belangrijke bijdrage aan marketing. Wij van de eventbranche waren er nog meer van overtuigd (nee, geen WC-eend!).  Maar nu is het via breinonderzoek écht aangetoond!

De branche van live-communicatie en experience-marketing, de industrie van live-contact, of zoals we het zelf ooit noemden, ‘de eventbranche’, heeft jarenlang een imagoprobleem gehad. Dat waren toch die feestjes en eventjes? Maar de oplettende marketeer of communicatieprofessional, de slimme brandmanager of HR-manager, en de enkele chief event officer hadden het allang in de gaten: impact bij alle generaties, geaardheden, religies of achtergronden bereik je echt alleen met live-contact. Onze branche brengt mensen bij elkaar die elkaar anders nooit zouden ontmoeten. Onze markt geeft merken en bedrijven de gelegenheid om echt te laten zien wie ze zijn en waar ze voor staan en onze branche creëert momenten die een lange levensduur hebben en de ideale motor zijn voor allerhande campagnes.

Lees dit artikel op

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X