Erasmus Universiteit Rotterdam (en verschillende partners.)
Post-Master opleidingen
Wil je jezelf verder ontwikkelen als marketeer zodat je met meer succes leiding kan geven aan je marketingteam. Volg dan één van de NIMA Opleidingen op master of post-master niveau. We hebben drie verschillende opleidingen ontwikkeld die worden gegeven bij onze partners: Marketing Leadership, NIMA C en Strategic Marketing Management.
Hieronder vind je meer informatie over de drie opleidingen.
€17.900 euro (excl. btw.)
Losse module kost €4.950 euro (excl. btw) per module.
20 lesdagen (18 maanden.)
WO/master niveau.
Landelijk (bij verschillende partners.)
Gemiddeld €7.990 euro (verschilt per opleider.)
10 – 20 lesdagen (10 maanden.)
EQF – niveau 7 (vergelijkbaar met wo/master niveau.)
Post-Master Marketing Leadership
Tijdens deze opleiding doe je een grote hoeveelheid kennis op, niet alleen op het gebied van marketing maar bedrijfsbreed. Zo leer je o.a. over business model innovation, finance en leiderschap. Daarnaast wordt in elke module gewerkt met casuïstiek en best practices, waardoor het toepassen van de nieuwe kennis eveneens veel aandacht krijgt. Je gaat je kennis en vaardigheden verdiepen en verbreden en bereid je zelf voor op een uitdagende rol op CMO-niveau.
Het programma bestaat uit vier modules die ook les van elkaar te volgen zijn:
- Module 1: Disruptive Business & Marketing Strategie
- Module 2: Marketing & The Value of Data
- Module 3: Excellent Marketing Execution
- Module 4: Marketing Management in de Praktijk
NIMA C
Stop je niet voordat je de top in het marketingvak hebt bereikt? Ben je de commerciële beleidsbepaler van een organisatie of merk, of ambieer je deze functie? Dan is NIMA C Marketing je op het lijf geschreven. Je gaat commerciële uitdagingen vanuit een helikopterview analyseren en vertaalt de uitkomsten naar een slagvaardig strategisch marketingbeleid.
Met NIMA C Marketing ga je jouw strategische visie en inzicht in het marketingvak substantieel verbeteren. De meest recente ontwikkelingen komen aan de orde en er wordt diep ingegaan op strategische marketingplanning en -analyse. Dit resulteert in het opstellen van een strategisch marketingplan, bij voorkeur voor de eigen organisatie.
Strategic Marketing Management
Tijdens deze opleiding staan we stil bij de vragen als: hoe zorg je ervoor dat marketing een centrale rol inneemt in je organisatie en dat je aan de hand hiervan duurzame groei realiseert? En hoe neem je jouw team mee in de verandering die hiervoor nodig is? Het programma biedt een unieke combinatie van persoonlijke ontwikkeling en bedrijfskundige kennis op het gebied van strategisch en financieel management.
Het programma bestaat uit drie modules met de volgende thema’s:
- Module 1: Organisatie & Marketingstrategie
- Module 2: Persoonlijk Leiderschap & Persoonlijke Positionering
- Module 3: Financieel Management