NIMA B Archieven - NIMA
Pagina: 1 van 1

MOA | NIMA A Sensorisch Onderzoeker

De sensorisch onderzoeker op NIMA A niveau heeft een functie met uitvoerende werkzaamheden zoals:¬† Werken volgens ‚ÄėGood Sensory Practice‚Äô in de product(voor)bereiding Hanteren van aanbiedingsdesigns en productcodering Gebruik van testmateriaal Omgaan met onderzoekscondities¬† Instrueren van …

MOA | NIMA B Sensorisch Onderzoeker

De sensorisch onderzoeker op NIMA B niveau beheerst de basis voor het vertalen van problemen in een opzet voor sensorisch onderzoek. Inclusief bijbehorende projectmatige aanpak van screening en training van respondenten, de uitwerking, analyse, interpretatie …

NIMA A Communicatie

Wie het NIMA Communicatie A Diploma heeft gehaald beheerst de basiskennis van het vakgebied communicatie. De communicatie-instrumenten worden behandeld, en de wijze waarop¬†deze in elk soort organisatie kunnen worden toegepast. Voor wie? Dit examen is …

NIMA A Marketing

Wie het NIMA A Marketing Diploma heeft, beheerst de basis van marketing op beleidsvoorbereidend en operationeel niveau. Kandidaten leren om algemene marketinggrondslagen en -principes toe te passen. Voor wie? Dit examen is gericht op alle …

NIMA A Online Marketing

NIMA A Online Marketing vormt de basis voor beroepsrollen op uitvoerend niveau van online marketing. Het is gericht op het verkrijgen van kennis van en inzicht in online marketinginstrumenten en -vaardigheden.¬† Voor wie? Het NIMA …

NIMA B Business Marketing

De houder van het NIMA Business Marketing B Diploma heeft de kwaliteit om specifiek voor de zakelijke markt een volledig marketingplan op te zetten, te implementeren en te evalueren. Het examen Dit NIMA Examen bestaat …

NIMA B Communicatie

Het NIMA B Communicatie¬†Examen is gericht op de communicatieprofessional die klaar is voor een volgende stap als¬†(aankomend) communicatiemanager. Niveau Het niveau van het NIMA B Communicatie¬†Examen is vastgesteld op EQF niveau 6. Dat is vergelijkbaar …

NIMA B Consumentenmarketing

Wie het NIMA B Diploma¬†Consumentenmarketing heeft, kan een volledig marketingplan schrijven, implementeren en evalueren. Het examen Het examen bestaat uit twee onderdelen: B1 Marketing Manager, een schriftelijk examen bestaande uit een casus met open vragen. …

NIMA B Digital Marketing

Het uitgangspunt van het examen NIMA B Digital Marketing is de invloed van digitalisering op (strategisch) denken en functioneren binnen¬†een organisatie. Het examen Dit examen bestaat uit twee onderdelen: B1 Marketing Manager: een schriftelijk examen …

NIMA B Marketing

Het NIMA B¬†Marketing Examen is gericht op de marketingprofessional die klaar is voor een volgende stap als¬†(aankomend) marketingmanager, (senior) productmanager of (senior) brandmanager. Niveau Het niveau van het NIMA B Marketing Examen is vastgesteld op …

NIMA B Marketingcommunicatie

NIMA B Marketingcommunicatie is een specialisatie van het NIMA B Communicatie Examen. Naast het algemene deel, waarbij de focus ligt op verdieping van je algemene kennis binnen het vakgebied communicatie, specialiseer jij je in marketingcommunicatie. …

NIMA B Marketingcommunicatie | vanaf 2017

NIMA B Marketingcommunicatie gediplomeerden beschikken over voldoende vaardigheden om als marketingcommunicatiemedewerker of -adviseur te opereren. Zij werken in de commerci√ęle omgeving van een organisatie. Op basis van marketinguitgangspunten adviseren zij welke communicatie-inspanningen passend zijn om …

NIMA B Sales Verkoopleider

Wie het NIMA B Sales Diploma heeft, kan - ongeacht de product/marktcombinatie van de organisatie¬†- nationaal en internationaal salesmanager worden. Daarnaast is de salesmanager in staat om een verkoopplan op te stellen en uit te …

NIMA Basiskennis Communicatie

Het NIMA¬†Examen Basiskennis Communicatie toetst de basisbeginselen van communicatie. Kandidaten leren feitelijkheden en praktijksituaties te herkennen, interpreteren en verklaren. Het examen De kandidaten worden aan de exameneisen en bijbehorende studieboeken grondig voorbereid op het NIMA …

NIMA Basiskennis Marketing

Het NIMA¬†Examen Basiskennis Marketing toetst de basisbeginselen van marketing en ondernemerschap. Kandidaten leren feitelijkheden en praktijksituaties te herkennen, interpreteren en verklaren. Het examen De kandidaten worden aan de hand van gericht oefenmateriaal en een studieboek …

NIMA Basiskennis Online Marketing

Het NIMA Examen¬†Basiskennis Online Marketing toetst de basisbeginselen van online marketing. Kandidaten leren hoe de online instrumenten zoekmachinemarketing, display-advertising, e-mailmarketing en social media worden ingezet en gemonitord. Het examen De kandidaten worden aan de hand …

NIMA Basiskennis Sales

Het NIMA¬†Examen Basiskennis Sales toetst de basisbeginselen van sales. Kandidaten leren feitelijkheden en praktijksituaties te herkennen, interpreteren en verklaren. Het examen De kandidaten worden aan de hand van gericht oefenmateriaal en een studieboek grondig voorbereid …

NIMA C

NIMA C gediplomeerden zijn strategische marketeers die binnen een onderneming op het hoogste niveau de marketingfunctie kunnen koppelen aan andere beleidsterreinen. Voor wie? Dit examen is gericht op de commercieel of marketing manager met verantwoordelijkheid …

NIMA Corporate Communicatie

NIMA B Corporate Communicatie is een specialisatie van het NIMA B Communicatie Examen. Naast het algemene deel, waarbij de focus ligt op verdieping van je algemene kennis binnen het vakgebied communicatie, specialiseer jij je in …

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X