Over NIMA

Over NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. Wij zijn in 1966 opgericht door marketeers uit bedrijfsleven, adviesbureaus en marketingwetenschap en worden beschouwd als de grondleggers van het marketingdenken in Nederland.

NIMA ondersteunt marketeers gedurende hun loopbaan bij hun professionele en persoonlijke ontwikkeling. Dat doen we met een groot en divers netwerk waarbinnen leden en niet-leden van elkaar leren, elkaar ontmoeten en inspireren. NIMA neemt examens en assessments af om het kennis- en competentieniveau van marketeers vast te stellen en helpt bedrijven bij het verbeteren van hun marketingstrategie en -organisatie.

Wat doet NIMA?

NIMA geeft met examens en certificering duiding aan het kennisniveaus en de werkervaring van professionals in marketing, communicatie en sales.

Missie, visie & kernwaarden

NIMA stelt zich ten doel om kennis te delen en te toetsen en om professionals in marketing, communicatie en sales te helpen en inspireren.

NIMA Partnerships

NIMA werkt op verschillende gebieden samen met een aantal belangrijke spelers op de markt.

Functieprofielen

In de functieprofielen staat beschreven wat een professional in Marketing, Communicatie of Sales moet kennen en kunnen.

NIMA Integriteitscode

Doe hier het Integriteitsexamen! Laat zien dat je als marketeer integer bent en op de hoogte bent van de Integriteitscode.

Algemene Voorwaarden

NIMA hanteert een aantal voorwaarden rondom haar memberships, examens, events,  Plus Opties en de betaling voor diensten en producten die wij aanbieden.

WordPress Themes
X
X
X