Financial Services

Sinds de financiële crisis zijn marketeers binnen de financiële wereld veel te stil geweest. Reputatiemanagers werden aangesteld om de schade beperkt te houden. Binnen de sector leek het velen verstandig om tijdelijk een pas op te plaats te maken op het gebied van marketing. Wat ons betreft is dit onterecht! Juist in deze periode zijn goede marketeers de aangewezen personen om de financiële sector weer op een goede manier op de kaart te zetten. Er zijn nieuwe marketeers nodig om deze uitdagende sector weer de goede kant op te sturen. Maar dan wel op een moderne manier, dus bekeken vanuit het oogpunt en de wensen van de klant.

Finance én marketing beraken ons allemaal dus meedenkers zijn zeer gewenst! De onderwerpen die NIMA Financial Services komende tijd gaat belichten, bepalen we pas wanneer het zover is en zijn uiteraard afhankelijk van snelle ontwikkelingen in marketing en finance. Maar we kunnen je hulp goed gebruiken. Laat weten waar je focus ligt, waaraan jij behoefte hebt, wat je uit je slaap houdt en hoe we deze groep volgens jou optimaal kunnen activeren. Neem daarover contact op met Floris van Dam f.vandam@nima.nl. In het najaar van 2016 starten we met de eerste evenementen. We houden je natuurlijk op de hoogte via onze LinkedIn-groep en via de NIMA activiteitenmail.

NIMA Financial Services in de media

 

Michiel Meijer
Chapter Lead Segment Marketing, ABN AMRO

Marc Smulders
Team Lead Interne & Externe Communicatie, ING Nederland

Ronald Pont (voorzitter)
Managing Director, FRWD
06 513 889 96
Edwin Rietkerk
Head of Marketing, Robeco

Masterclass: De klant centraal (financieel)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Deze masterclass is speciaal gericht voor professionals uit de financiele sector.

Boardroom: Marco Keim (Aegon)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Unieke kans!

De kunst en de wetenschap van beïnvloeding in Financial Services

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Persuasive design

WordPress Themes
X
X
X