NIMA Onlinemarketingtest voor studenten


NIMA Onlinemarketingtest Inschrijfformulier

Velden met een ster zijn verplicht.

Wat is de NIMA Onlinemarketingtest voor studenten?
Een brede test bestaande uit de tien gebieden die het meest in verband worden gebracht met wat internationaal wordt verstaan onder Online Marketing. De test is samen met Sqillzer en NIMA ontwikkeld en gevalideerd door een aantal grote key-players uit het online-vakgebied zoals; Google, Catawiki, Travix, Dept en Frankwatching.

Voor wie is deze test?
Voor iedere student of young professioneel die in zijn opleiding of werk een start heeft gemaakt met onlinemarketing.

Waarom is deze test er?
Het vakgebied onlinemarketing ontwikkelt zich in een razend tempo en gaat zelfs zo snel dat opleiders voortdurend bezig zijn om samen met bedrijven uit dat vakgebied het lesmateriaal samen te stellen. Deze landelijke test is een ijkpunt voor iedere student die verder wil in dit vakgebied.

Wat meet de NIMA Onlinemarketingtest?
Per deelgebied meten we je kennis, inzicht en toepassingsvaardigheden. Zo weet je in één oogopslag waar je online knowhow ligt en waar de hiaten zijn. De vragen in de online-marketingtest hebben betrekking op algemene online kennis, e-mailmarketing, social media, crm, display/RTB, mobile marketing, SEA, SEO, online sales en webanalytics.

Hoe krijg ik mijn resultaten te zien?
Je ontvangt direct na de test toegang tot een uitgebreide rapportage. We laten je daarin zien hoe je presteert op de verschillende gebieden en laten je tevens zien hoe jij het doet t.o.v. de gemiddelde student in Nederland.

Waarom zou ik deze test moeten maken?
Deze resultaten kunnen het vliegwiel zijn voor je carrière in online marketing. Je kunt de resultaten benoemen op je CV of toevoegen aan je LinkedIn profiel.

Wat moet ik nog meer weten voordat ik ga starten?
Het is een serieuze test met in totaal 100 vragen. Zorg dus dat je er rustig je tijd voor neemt als je gaat starten. Als je eenmaal bent gestart moet je de test in één keer afmaken.

WordPress Themes
X
X
X