Customer Journey

Anders Jansen

Anders Jansen is voor verschillende klanten adviseur op gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving en NPS, Customer Journey. Daarnaast helpt hij organisaties om nog beter hun klanten en medewerkers te begrijpen door middel van o.a. klantenpanels, interviews en online communities (vijftigvijftig.nl). Wat Anders drijft in de adviestrajecten voor verschillende dienstverleners: Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie.

Anders is tijdens de Workshop Customer Journey B2B in het voorjaar 2016 beoordeeld met een 8.5.  Kenmerken die hij kreeg waren: gepassioneerd, bedreven, grappig en kundig.


Workshop: Customer Journey

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

Workshop: Customer Journey B2B (UITVERKOCHT)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

Workshop: Customer Journey B2B

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

Customer Journey B2B

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

WordPress Themes
X
X
X