Merkjournalisten

Cor Hospes

Cor Hospes (Heerenveen 1963) is de storytelling specialist van ons land. Hij schreef verschillende marketingboeken waaronder enkele bestsellers, en is een internationaal vermaard trainer en spreker. Hij is medeoprichter van de Content Club en juryvoorzitter van de belangrijkste contentmarketing prijs van ons land. Ook is hij de oprichter en creatief directeur van Merkjournalisten.

Cor startte zijn eerste tijdschrift op 11-jarige leeftijd en schreef een toneelstuk toen hij twaalf was. Al tijdens zijn middelbareschooltijd schreef hij voor verschillende nieuwsmedia. Na zijn universitaire studie werkte hij als journalist voor de radio en televisie, en de belangrijkste dagbladen, magazines en vaktijdschriften van ons land. Ook regisseerde hij een branded film en schreef copy voor tientallen bedrijven.


Summer Mastercourse: Marketing 2017

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Hoe up-to-date is jouw marketingkennis? Voor de zomervakantie start geven we nog een kennisupdate bestaande uit vijf avondsessies. In deze sessies

Mastercourse: Digital Marketing

NIMA Member
€ 995,–
niet NIMA Member
€ 1.195,–
Locatie
NIMA Amsterdam
PE punten
15

Vijf avonden over Digital Marketing

 

Workshop: Storytelling (UITVERKOCHT)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Het echte verhaal van storytelling.

Premium Mastercourse Contentmarketing

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Content gaat over het vertellen van verhalen die het waard zijn om te delen.

Mastercourse: Digital Marketing

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Vijf avonden over Digital Marketing

Contentmarketing

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

De NIMA Premium mastercourse bestaat uit drie dagdelen. 9 maart, 7 april en 11 mei

WordPress Themes
X
X
X