Content en commercie

Gert Koot

Gert Koot is ruim 20 jaar werkzaam geweest bij verschillende reclameadviesbureaus. Van thematische- tot actiemarketing-bureaus. Na deze periode is hij in 1999 begonnen als Marketing Directeur bij een internet joint venture van Endemol en SBS Broadcasting om daarna bij SBS Broadcasting de afdeling Multi Media Concepten op te zetten.

Vanaf medio 2004 heeft hij zijn eigen adviesbureau onder de naam Branded Entertainment. Vanuit dit bureau adviseert hij organisaties (publiek en privaat) over de mogelijkheden van nieuwe media en de convergentie van Content en Commercie.

Als believer van de nieuwe regels in het marketing en marketingcommunicatieland verzorgt hij regelmatig trainingen en “wake-up calls” bij organisaties in zowel de profit als de non-profit sector. Gedreven door de technologische ontwikkelingen gelooft hij steeds meer in de vicieuze cirkel van vertrouwen en aandacht als basis voor een succesvolle toekomst voor het vakgebied.


Masterclass: Marketingcommunicatie

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Word in één dag bijgepraat over het vakgebied marketingcommunicatie.

Masterclass: Marketingcommunicatie

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Word in één dag bijgepraat over het vakgebied marketingcommunicatie.

Mastercourse: Marketingcommunicatie

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Word in vijf avonden van 3 uur  bijgepraat over het vakgebied marketingcommunicatie.

WordPress Themes
X
X
X