Selmore Creative Agency

Gijs de Bruijn

Gijs de Bruijn, Strategy Director bij Selmore Creative Agency. Ervaren markcom-professional met oog voor business én voor het mooie idee. Gelooft in Guiding Ideas, ideeën die als gids dienen voor organisaties, marketing en advertising. Ideeën én executie die zo goed zijn dat met minder (media)druk meer bereikt kan worden. “It’s not the media that make the ad, it’s the ad that make the media.” 5 jaar aan klantzijde, 15 jaar aan bureauzijde actief in diverse adviserende rollen. Sinds 2010 als Strategy Director / Managing Director van Selmore o.a. werkzaam voor klanten als Prominent, ASN Bank, Van Gogh Museum, Audi, ŠKODA en De Friesland Zorgverzekeraar.


Masterclass: succesvol merkpositioneren

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Scherpe keuzes, van strategie tot executie

Masterclass: succesvol merkpositioneren

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Scherpe keuzes, van strategie tot executie

WordPress Themes
X
X
X