Marketingstrateeg

Ingmar de Lange

Ingmar de Lange is marketingstrateeg en oprichter van Mountview . Hij vindt dat marketing teveel draait om woorden en te weinig om daden, waardoor marketing z’n effectiviteit verliest. Hij helpt toonaangevende merken met het waarmaken van hun beloftes. Want met digitale media wordt het net zo makkelijk om iets te doen als iets te beloven. Door hun extreme schaalbaarheid zijn digitale services het massamedia van de 21ste eeuw aan het worden.

Ingmar is onderdeel van de Brand Boardroom en maker van het co-creatie kindermerk Brikki. Ingmar was eerder managing-partner van Beyond the Line / BrandBuzz (WPP). Van 2009 tot 2010 was hij hoofd-marketing (interim) van Hyves.

Bekijk hier zijn recente colomn die hij uitbracht.

 

 


Mastercourse: Marketingcommunicatie

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Word in vijf avonden van 3 uur  bijgepraat over het vakgebied marketingcommunicatie.

WordPress Themes
X
X
X