Zorgmarketing

Ingrid Beerse SMP

Ingrid is marketingmanager bij ’s Heeren Loo.

Zorgmarketing is nog een vrij nieuw begrip, zeker binnen de langdurige zorg. Toch is het juist dán van belang dat je wendbaar blijft en keuzes maakt die gebaseerd zijn op relevante klantbehoeften, ontwikkelingen in de markt en maatschappelijk trends. Ik hou er van om op basis van analyses en markt- en klantinzichten collega’s, directie of bestuurders een spiegel voor te houden. Hoe doet onze organisatie het in de markt? Zijn wij klaar voor de nieuwe generatie klanten? En hoe communiceren wij dat? Het ‘show don’t tell’ principe past bij mij en in de zorg. Niet te veel vertellen wat kan, maar vooral laten zien! Met gedegen analyses, een doordachte marketing campagne en/of onderzoek onder klanten of zakelijke partners. Maar ook de opzet van een klantenpanel of het helpen bij een betere bereikbaarheid en zichtbaarheid zijn terreinen waar ik mij graag op begeef. Voor ’s Heeren Loo Zorggroep doe ik dit in loondienst.


NIMA Zorg: Customer Journey

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Customer journey mapping

WordPress Themes
X
X
X