Reclame

Joost Schrage

Joost Schrage vindt ‘de belofte’ het ondergeschoven kind van communicatie. Er wordt te veel beloofd, te weinig waargemaakt. In al zijn werkzaamheden de afgelopen jaren is dit zijn drijfveer. Na een loopbaan als adviseur bij Deloitte en Berenschot is hij overgestapt naar de beloftesector bij uitstek: de reclame. Als strateeg heeft hij voor vele organisaties campagnes ontwikkeld, maar ook geconstateerd dat reclame meer gaat over het bedenken van beloftes dan het inlossen ervan. Sinds vier jaar is Joost onafhankelijk communicatiestrateeg via zijn bedrijf Merken & Werken en doet hij opdrachten voor uiteenlopende organisaties.

 


Masterclass: De klant centraal (financieel)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Deze masterclass is speciaal gericht voor professionals uit de financiele sector.

Masterclass: De cliënt/klant Centraal

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

De Klant Centraal. Maar hoe dan?

WordPress Themes
X
X
X