Luuk Hajema, onderwijs, groningen
Hanzehogeschool Groningen

Luuk Hajema

Dr. Luuk Hajema (1957) is sinds voorjaar 2016 directeur Marketing & Communicatie van de Hanzehogeschool Groningen. Luuk Hajema, opgeleid als historicus, is oud-hoofdredacteur van de Groninger Universiteitskrant en was schrijver van het in Groningen wereldberoemde feuilleton Mussengang. Hij is oprichter van en partner in Hajema Communicatie. Luuk werkte als communicatiemanager voor verschillende gemeenten en provincies, als hoofd marketing en communicatie van een MBO-instelling en als omgevingsmanager voor het project Aanpak Ring Zuid. Bij de Hanzehogeschool is hij verantwoordelijk voor de werving van studenten, de marketing en communicatie van onderwijs en onderzoek en het internationaliseringsbeleid.


NIMA Noord kennisdiner: Hoe ontwikkel je een sterk merk in het onderwijs?

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Wat zijn de trends en ontwikkelingen in marketing in het hoger beroepsonderwijs?

WordPress Themes
X
X
X