NykampNyboer

Marc Cloosterman

Marc Cloosterman (1969) werkt vanaf 1997 bij NykampNyboer. Marc heeft een financiële- marketing- en businessdevelopment- achtergrond. Hierdoor kan hij de innovatieve dienstverlening van NykampNyboer op zijn juiste waarde schatten. En hij niet alleen: “De hoeveelheid opdrachtgevers én de verscheidenheid aan opdrachtgevers geeft aan dat merkmanagement in toenemende mate als belangrijk wordt gezien voor het bedrijfsresultaat. En dat is het ook.”

Het werken met professionals vindt Marc geweldig. “Onze eigen mensen zijn zonder uitzondering gedreven en goed opgeleid. Dat is voor mij heel prettig werken. En bij onze opdrachtgevers praten we met mensen die actief met hun merk bezig zijn, die aan de vooravond van veranderingen staan en dat zichtbaar willen maken.”

Juist voor dat soort operaties ontwikkelde NykampNyboer de Impact Analyse, die de kosten en scenario’s van rebrandings in kaart brengt.

De unieke veelzijdigheid van de dienstverlening van NykampNyboer is internationaal nog niet georganiseerd. Als het aan Marc ligt zal de internationale tak van NykampNyboer, de Visual Identity Management Group (http://www.vim-group.com), het Nederlandse succes evenaren.

Zijn vrije tijd besteedt hij aan zijn gezin met drie kinderen.


Premium mastercourse: Merkmanagement

NIMA Member
€ 1.995,–
niet NIMA Member
€ 2.195,–
Locatie
NIMA Amsterdam
PE punten
12

Deze Mastercourse leidt communicatieprofessionals op om de regisseur van het merk en de merkcommunicatie te kunnen zijn.

WordPress Themes
X
X
X