Flowresulting

Marc Westeneng

Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt.

“Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.”  Emy Leemans – Rabobank Nederland


Masterclass: Extreme klantgerichtheid

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Sneller naar een klantgerichte organisatie.

NIMA Masterclass: Fact-based propositie design

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Deze masterclass gaat over dingen goed doen vs. de goede dingen doen.

Workshop: Customer Journey

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

Workshop: Customer Journey B2B (UITVERKOCHT)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

Masterclass: Extreme klantgerichtheid

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Sneller naar een klantgerichte organisatie.

Workshop: Customer Journey B2B

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

Masterclass: Extreme klantgerichtheid

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Sneller naar een klantgerichte organisatie.

Customer Journey B2B

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring.

WordPress Themes
X
X
X