Innovatie & strategie

Marion Debruyne

Marion Debruyne, Dean en Professor van Vlerick Business School en één van de grote innovatiedenkers van onze tijd. Haar boek Customer Innovation won de CMI Management Book of the Year Award in de categorie Innovatie & Ondernemerschap. Marion spreekt over de strategische kant van innovatie en de innovatieve kant van strategie. Ze helpt bedrijven nadenken over hoe om te gaan met veranderende markten door hun productaanbod, marketingstrategie en businessmodel te vernieuwen. Deze voormalige Director van de Mastersprogramma’s en programmadirecteur van de Product Management-opleiding heeft een ruime ervaring in farma & healthcare industrie, financiële diensten en B2C. Ze werkte vijf jaar in de VS als professor en visiting scholar aan de Wharton School, Kellogg Graduate School of Management en Goizueta Business School.


Marketing Executive Tour (besloten voor TMC)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

De NIMA Marketing Executive Tour is een besloten sessie voor marketing-eindverantwoordelijken uit de NIMA Top Marketing Club. Dé gelegenheid voor het opdoen van marketingkennis en -inspiratie en het op informele wijze ontmoeten van peers uit het marketingvak.

WordPress Themes
X
X
X