De Positioneerders

Mary Hoogerbrugge

Mary Hoogerbrugge is gespecialiseerd in positioneringsvraagstukken en (interactieve) communicatiestrategie. In 2010 richtte ze samen met Onno Maathuis De Positioneerders op.

Mary is werkzaam voor opdrachtgevers in diverse sectoren: onder meer dienstverlening, business to business, fast moving, retail en non profit. Aandachtsvelden zijn: positioneren, merkstrategie-ontwikkeling, geïntegreerde on- en offline communicatie en effectiviteitsonderzoek. Recente opdrachtgevers zijn onder meer: Unive, Saxion Hogeschool, Amstel, Douwe Egberts, Sensus, Bol.com, Max Havelaar en VGZ.

Mary vervult verschillende nevenfuncties. Ze is bestuurslid van SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) gelieerd aan de Universiteit van Amsterdam. Mary is tevens Effie-juryvoorzitter van de categorie merkcampagnes. Daarnaast schrijft en doceert ze regelmatig over merkmanagement, geïntegreerde communicatie en effectiviteit, onder andere voor de postdoctorale opleiding Merkmanagement aan Academie voor Management.

WordPress Themes
X
X
X