Marketing en Innovatie

Nicole Freid

Nicole is ruim 3,5 jaar Directeur marketing & innovatie bij HAK. Ze was bijna 20 jaar actief als marketeer bij diverse FMCG bedrijven in non-food en food (l’Oréal, Beiersdorf, Spadel, Mars). Haar drijfveer is daadwerkelijk het verschil te kunnen maken voor het merk en in het leven van de consument door op basis van sterke consumenteninzichten, campagnes en relevante nieuwe proposities te ontwikkelen. Grote dingen doen die impact hebben samen met een team van ondernemende energieke mensen. Daar ga ik voor!

Ik ben trots om te werken bij HAK omdat het een oer-Hollands iconisch merk is dat trouw gebleven is aan zijn roots en daarmee de tand des tijds heeft doorstaan. Letterlijk: nog steeds gevestigd in het Brabantse Giessen en houdt al 65 jaar vast aan haar principes van kwaliteit, transparantie en nabijheid. Ruim 150 mensen zijn dagelijks met hart en ziel voor het merk bezig om dit waar te blijven maken.”

De inzichten van Byron Sharp hebben geholpen om altijd de keuze te maken voor impact en bereik en de consumer journey op een overzichtelijke in te vullen met de juiste marketing initiatieven.


Masterclass: How Brands Grow

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

How Brands Grow: wat elke marketeer wil weten

WordPress Themes
X
X
X