marketing innovatie

Tom De Bruyne

Tom is partner en co-founder van het reclamebureau SUE Amsterdam. Hij is een expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie en marketing innovatie. Tom is fellow aan de KULeuven, en gastdocent op o.a. de Rotterdam School of Management en de Willem de Kooning Academie. Daarnaast schrijft hij een maandelijkse column over gedragsontwerp voor het Tijdschrift voor Marketing en gaf hij eerder een Tedxtalk over dit onderwerp.

 

Tom de Bruyne is tijdens de NIMA Mastercourse Digital beoordeeld met een 8.5. Kenmerken die hij kreeg van de deelnemers waren: enthousiast, gedreven, inspiratie, blijft bij zichzelf en heeft een boeiende boodschap.


Mastercourse: Digital Marketing

NIMA Member
€ 995,–
niet NIMA Member
€ 1.195,–
Locatie
NIMA Amsterdam
PE punten
15

Vijf avonden over Digital Marketing

 

De kunst en de wetenschap van beïnvloeding in Financial Services

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Persuasive design

Mastercourse: Digital Marketing

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

Vijf avonden over Digital Marketing

Marketing Executive Tour (besloten voor TMC)

Helaas dit evenement heeft al plaats gevonden

De NIMA Marketing Executive Tour is een besloten sessie voor marketing-eindverantwoordelijken uit de NIMA Top Marketing Club. Dé gelegenheid voor het opdoen van marketingkennis en -inspiratie en het op informele wijze ontmoeten van peers uit het marketingvak.

WordPress Themes
X
X
X