Synergie tussen SEO en SEA: kansloze missie of toch haalbaar? - NIMA

Synergie tussen SEO en SEA: kansloze missie of toch haalbaar?

19 juni 2020
-

Online marketeers hebben er bijna een dagtaak aan om hun marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten. Ze vragen zich af: hoe worden zoveel mogelijk bezoekers of conversies binnengehaald tegen zo laag mogelijke kosten? Kies ik voor de lange termijn en leg ik de focus op SEO? Of wil ik direct resultaat zien en gaat al het budget naar SEA?

Het antwoord ligt volgens experts in het midden, maar die gulden middenweg vinden is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Dat is precies de reden waarom IAB Nederland op donderdag 18 juni het webinar ‚ÄėSynergie tussen SEO en SEA‚Äô organiseert. In de aanloop naar het webinar zijn de sprekers ge√Įnterviewd door¬†Lisa Chen, senior search specialist bij OMD Nederland en lid van de IAB-taskforce Search. In het webinar zal¬†Hidde de Bruijn¬†onder andere vertellen waarom SEA en SEO beter zouden moeten samenwerken.¬†Klaas Schuijt¬†en¬†Robert Hoebe¬†geven antwoord op de vraag: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers door gebruik te maken van de synergie tussen SEO en SEA? En¬†Melanie Fredriks¬†en¬†Fabiano Sardu¬†vertellen hoe kleinere partijen van de grote spelers kunnen winnen door de ideale synergie te vinden tussen SEO en SEA en dan met name binnen Amazon.

Lees dit artikel op

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X