Webinars - Toekomst van Marketing

Als mens en als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle, iets wat we het liefst ook zouden willen hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om vat te krijgen op de toekomst. Zo veel verschillende factoren die een rol spelen, dus waar begin je in hemelsnaam?

Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijven wij jou als NIMA lid ook dit jaar inspireren! Zo blijf je op een leuke én makkelijke manier bij in het marketingvak. Ook dit jaar organiseren we verschillende lunchbreaks in de vorm van webinars over de toekomst van ons mooie vak. In de webinars komen uiteenlopende thema’s aan bod in combinatie met inspirerende sprekers uit de praktijk en de wetenschap. Dus: neem even een break en stop een uurtje van je tijd in de toekomst!

Registreer je kosteloos voor de volgende webinar!

De volgende webinar staat alweer op de agenda! Op dinsdag 1 november aanstaande om 12 uur staat de webinar in het teken van data. Data is het nieuwe goud. Tips en tricks hoe je morgen kunt starten en overmorgen succesvol kunt zijn met data gedreven werken. Benieuwd? Registreer je dan alvast kosteloos voor deze webinar en stop op 1 november een uurtje van je tijd in de toekomst!

Bekijk hier de eerste drie uitzendingen

Sprekers

Bij de NIMA Lunchbreak Webinars nodigen we telkens interessante sprekers met verschillende achtergronden uit. We combineren zo stukken theorie en onderzoek met interessante cases uit de praktijk. Deze sprekers zijn al eens eerder bij ons langsgekomen in de studio.

Rob Revet - Mark Stronger - Marketingleiderschap
Anouk Beeren - Intergamma - Marketingleiderschap
Ronald Velten - IBM Ecosystem - Marketingleiderschap
Thomas Barta - Marketingleiderschap
Bas Bodzinga RM - Stichting Philadelphia Zorg - Tech
Menno van Doorn - Auteur Echt Nep - Tech
Sander Duivestein - Auteur Echt Nep - Tech
Natalie den Engelse - Kenniscentrum HU - Tech
Ronald Voorn - docent op de Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente - Duurzaamheid & ons gedrag
Klaske Kruk - oprichtster van Circularities en Circular Hero van 2021 - Duurzaamheid & ons gedrag
Wouter Staal - CEO van YB by Yoghurt Barn - Duurzaamheid & ons gedrag

Presentatoren

De presentatie van de webinars ligt in handen van voorzitter/directeur van NIMA Kirsten Andres RM en hoofdredacteur van Marketingfacts Luuk Ros SCP.

Lees meer over de Toekomst van Marketing

De toekomst van marketing Alva van Beek

Als mens en ook zeker als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles ook zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle. Zo zouden we het liefst ook controle hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om …

Lees meer
Lunchbreak – De toekomst van marketing is terug! De redactie

Als mens en als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle, iets wat we het liefst ook willen hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om vat te krijgen …

Lees meer
De toekomst van marketing Alva van Beek

Onlangs heeft NIMA in samenwerking met de Hogeschool Utrecht onderzoek gedaan naar de toekomst van marketing. Op basis van trends hebben we mogelijke scenario’s voor de nabije toekomst van ons vakgebied geschetst. Vervolgens hebben we met 25 vakgenoten vanuit deze scenario’s de competenties opgehaald die we vanaf vandaag moeten ontwikkelen.  De resultaten van dit onderzoek zijn op …

Lees meer