Webinars - Toekomst van Marketing

Als mens en als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle, iets wat we het liefst ook zouden willen hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om vat te krijgen op de toekomst. Zo veel verschillende factoren die een rol spelen, dus waar begin je in hemelsnaam?

Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijven wij jou als NIMA Member ook dit jaar inspireren! Zo blijf je op een leuke én makkelijke manier bij in het marketingvak. Ook dit jaar organiseren we verschillende lunchbreaks in de vorm van webinars over de toekomst van ons mooie vak. In de webinars komen uiteenlopende thema’s aan bod in combinatie met inspirerende sprekers uit de praktijk en de wetenschap. Dus: neem even een break en stop een uurtje van je tijd in de toekomst!

Registreer je kosteloos voor de volgende webinar!

De volgende webinar staat alweer op de agenda! Op dinsdag 5 juli aanstaande om 12 uur staat de webinar in het teken van duurzaamheid en ons gedrag. Duurzaamheid staat bij de meeste marketeers namelijk hoog op de agenda, maar hoe kunnen we het gedrag van onself en van de consumenten beïnvloeden om duurzame keuzes te maken? Tijdens deze webinar spreken onder andere Circular Hero van 2021 Klaske Kruk en founder en CEO van YB by Yoghurt Barn Wouter Staal. Benieuwd? Registreer je dan alvast kosteloos voor deze webinar en stop op 5 juli een uurtje van je tijd in de toekomst!

Sprekers

Bij de NIMA Lunchbreak Webinars nodigen we telkens interessante sprekers met verschillende achtergronden uit. We combineren zo stukken theorie en onderzoek met interessante cases uit de praktijk. Deze sprekers zijn al eens eerder bij ons langsgekomen in de studio.

Rob Revet - Mark Stronger - Marketingleiderschap
Anouk Beeren - Intergamma - Marketingleiderschap
Ronald Velten - IBM Ecosystem - Marketingleiderschap
Thomas Barta - Marketingleiderschap
Bas Bodzinga - Stichting Philadelphia Zorg - Tech
Menno van Doorn - Auteur Echt Nep - Tech
Sander Duivestein - Auteur Echt Nep - Tech
Natalie den Engelse - Kenniscentrum HU - Tech

Presentatoren

De presentatie van de webinars ligt in handen van voorzitter/directeur van NIMA Kirsten Andres RM en hoofdredacteur van Marketingfacts Luuk Ros SCP.

Lees meer over de Toekomst van Marketing

De toekomst van marketing Alva van Beek

Als mens en ook zeker als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles ook zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle. Zo zouden we het liefst ook controle hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om …

Lees meer
Lunchbreak – De toekomst van marketing is terug! De redactie

Als mens en als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle, iets wat we het liefst ook willen hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om vat te krijgen …

Lees meer
De toekomst van marketing Alva van Beek

Onlangs heeft NIMA in samenwerking met de Hogeschool Utrecht onderzoek gedaan naar de toekomst van marketing. Op basis van trends hebben we mogelijke scenario’s voor de nabije toekomst van ons vakgebied geschetst. Vervolgens hebben we met 25 vakgenoten vanuit deze scenario’s de competenties opgehaald die we vanaf vandaag moeten ontwikkelen.  De resultaten van dit onderzoek zijn op …

Lees meer