Contentmarketing: een beetje van AI en een beetje van jezelf
Contentmarketing is en blijft een belangrijk onderdeel in het vak. Maar in deze tijd is het natuurlijk wel de vraag: wat doe je zelf en wat laat je doen? Hoe haal je het beste uit ‘both worlds’? Ben jij een B2B-marketeer die meer wil halen uit contentmarketing? Dan moet je deze sessie bijwonen op het snijvlak van handwerk en technologie!
Deel 1: Antal de Waij
De wereld van AI groeit razendsnel en biedt eindeloze mogelijkheden – soms overweldigend, maar ook boordevol kansen. Antal de Waij neemt je mee in het toepassen van AI binnen contentmarketing, met zijn beproefde Content Marketing Canvas-model als leidraad.
Antal laat je zien hoe je AI slim en praktisch kunt inzetten voor elke stap van je contentstrategie, zonder dat je hoeft te programmeren. Net zoals je voor autorijden niet hoeft te weten hoe de motor werkt, kun je AI effectief gebruiken zonder de technische details. Laat je inspireren door concrete toepassingen en ontdek hoe je met AI sneller, efficiënter en strategischer werkt voor jouw klanten.
Zorg dat je erbij bent en leer van de expert hoe AI jouw contentstrategie naar een hoger niveau tilt!
Deel 2: Sanne Cornelissen
Sanne Cornelissen is dé expert op het gebied van efficiënt werken en AI. Met haar methode mixt ze inzichten uit de gedragspsychologie met slimme AI-tools voor praktische life hacks. De uitkomst? Meer rust, focus en écht resultaat. Met haar energieke presentatiestijl maakt ze AI toegankelijk voor iedereen en pakt ze belangrijke thema’s zoals burn-out en work-life balance met beide handen aan. Haar praktische methode overtuigt zowel digibeten als AI-nerds, met als resultaat: meer tijd voor wat écht belangrijk is.
Interessant voor: