NIMA C in One Day ##

Een kijkje in de keuken van NIMA C

Tarief* Gratis
Voor deze training kun je je niet meer inschrijven
logo_SRM_blauw_RGB_CS2.png
 
Overweeg jij om jezelf verder te professionaliseren met een NIMA C Opleiding. De training NIMA C in One Day is de ideale manier om je in korte tijd te verdiepen in een aantal belangrijke thema’s binnen NIMA C. Na afloop van dit compacte programma weet je wat de voornaamste nieuwe ontwikkelingen in het werkveld zijn. En bovenal: hoe je jouw kennis hierover kunt inzetten om de concurrentiepositie te versterken van de organisatie waar je werkzaam bent. In de korte en intensieve training NIMA C in One Day onderzoeken we de impact van de snelle technologische ontwikkelingen op het marketingdenken en handelen. Op NIMA C-niveau draait het daarbij om de langere termijn, ofwel op strategisch niveau. Vragen die centraal staan:
  • Is het traditionele marketingplanningsproces in dit online tijdperk nog waardevol?
  • Moeten we de theorie van good old Porter en good (very) old Kotler bij het oud vuil zetten?
  • Mogen we de bekende leerboeken over strategische marketingplanning van Alsem of Frambach & Nijssen in de oud-papierbak gooien?
  • Welke relevante nieuwe theorie is in de afgelopen jaren ontwikkeld? Hoe kunnen we die nieuwe theorie toepassen in onze beroepspraktijk?
 

Direct rendement

  • Je krijgt een handig overzicht van relevante nieuwe marketingtheorieën en –modellen.
  • Je krijgt een kijkje in de keuken van NIMA C.
  • Je maakt een eerste vertaalslag van de theorie naar jouw organisatie of merk.
  • Je legt de basis voor verdere professionalisering als marketingspecialist op senior-niveau.
Kortom: een waardevolle toevoeging voor je dagelijkse werkzaamheden. Wel is een kleine waarschuwing op zijn plaats: NIMA C in One Day roept zeker ook nieuwe vragen bij je op. Deze dag is daarom ook een prima voorbereiding op de volledige NIMA C Opleiding, waarin we je helpen om jouw uitdagingen op commercieel gebied om te zetten in slim strategisch marketingbeleid.
 

De trainer

NIMA C in One Day wordt verzorgd door William van Vessem, onze zeer ervaren NIMA C-kerndocent. Deze docent weet wat er tijdens de NIMA C Opleiding van je wordt verwacht en kan goed beoordelen of je op basis van je opleiding en ervaring een goede kans maakt het NIMA C Diploma te behalen.
 

Het programma

De volgende onderwerpen komen aan de orde:
  • Hoe verklaren we het ongelofelijke succes van Nederlandse platforms als Catawiki, Adyen en Booking.com, en van Uber en AirBnB, de roemruchte voorbeelden uit Silicon Valley?
  • Waarom doen zij het zoveel beter dan traditionele pipeline bedrijven als Unilever, Heineken of Philips?
  • Is het Business Model Canvas een hype? Modieus geklets, of een waardevolle nieuwe manier van denken bij het ontwikkelen van een nieuwe marketingstrategie?
  • 10 jaar na uitgave van het bekende boek Blue Ocean Strategy verscheen vorig jaar van dezelfde auteurs 'Red Ocean Taps'. Wat kunnen we hiermee?
Schrijf je snel in!
PE-punten

6 PE-punten

Geldt voor alle titels

Locatie & tijden
26 november 2021
09:30 - 16:00
Investering
Tarief* Gratis

Word lid en bespaar 20% op deze training! Met bijvoorbeeld ons Blue lidmaatschap van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy

Inschrijven
Voor deze training kun je je niet meer inschrijven
Andere trainingen binnen dit thema
9 mei
C-Level AI Strategiesessie
AI Inspiration & Strategy Session
Lees meer
21 mei
Masterclass: Strategisch Positioneren
(2 dagen) Hoe wordt een merk een inspirerend gedachtegoed voor klanten en voor medewerkers? Wat zijn de belangrijkste bouwstenen voor een relevante en onderscheidende positionering?
Lees meer
30 mei
C-Level Intelligent Customer Interaction
Van AI-visie naar strategische uitvoering
Lees meer
Alle trainingen voor dit thema