De University of Groningen Business School heeft samen met brancheorganisaties DDMA, het Data & Insights Network (D&IN) en de NIMA beroepsvereniging een nieuw programma ontwikkeld: ‘Marketing Impact met Data en AI’. Dit executive programma speelt in op de groeiende behoefte aan professionals die data en AI strategisch kunnen inzetten voor marketingdoeleinden in een landschap dat onderhevig is aan snelle technologische verandering.
De basismodule start in september 2025 in midden-Nederland. Ontdek alvast meer tijdens onze vrijblijvende online infosessie:
• dinsdag 15 april 2025
• 19.30 tot 20:30 uur
• online
Tijdens deze sessie zullen programmadirecteur Jaap Wieringa en kerndocent Gert Haanstra informatie delen over de opzet en inhoud van de basismodule en de opvolgmodules, de leerdoelen en wat u verder van de opleiding kunt verwachten. Het is een interactive Q&A-sessie, dus uiteraard is er de gelegenheid om veel vragen te stellen en een indruk te krijgen van potentiële toekomstige deelnemers. U kunt zich aanmelden via onderstaande knop:
De basismodule start in september 2025 in midden-Nederland. Ontdek alvast meer tijdens onze vrijblijvende online infosessie:
• dinsdag 15 april 2025
• 19.30 tot 20:30 uur
• online
Tijdens deze sessie zullen programmadirecteur Jaap Wieringa en kerndocent Gert Haanstra informatie delen over de opzet en inhoud van de basismodule en de opvolgmodules, de leerdoelen en wat u verder van de opleiding kunt verwachten. Het is een interactive Q&A-sessie, dus uiteraard is er de gelegenheid om veel vragen te stellen en een indruk te krijgen van potentiële toekomstige deelnemers. U kunt zich aanmelden via onderstaande knop:
aanmelden kan direct:
Opzet programma
Niemand kan tegenwoordig nog expert zijn op elk onderdeel van het werken met data. In het programma maken we daarom onderscheid in vier verschillende disciplines: de Data Marketeer, de Data Scientist, de Data Consultant en de Data Engineer. In de basismodule van 5 dagen leer je de verschillende disciplines beter begrijpen en vervolgens kies je 1 specifieke discipline als verdiepende vervolgmodule van 10 dagen. Hierin komen de desbetreffende specifieke zaken aan de orde, zoals tooling, methoden, rollen en manieren om een impactvolle bijdrage te leveren.
Meer info over de mastercourse ga naar: Mastercourse Marketing Impact met Data & AI