Twee verse Whitepapers: Contentmarketing en Leadgeneratie

6 november 2017
-

NIMA Business Member One Business heeft twee zelfgeschreven whitepapers ter beschikking gesteld voor NIMA Members en stakeholders die zich graag snel en effectief inlezen op Contentmarketing of Leadgeneratie. Beide whitepapers zijn te lezen of te downloaden via nima.nl

De whitepaper Content Marketing: welke keuzes maak je voor de start? Beoogt te helpen met het maken van belangrijke keuzes voordat je start met jouw contentmarketingproject. Welke doelen wil je realiseren? Hoe maak je die meetbaar? En welke specialisten heb je idealiter aan je zijde? Contentmarketing heeft de potentie om een eerste contactmoment uit te bouwen naar een marketing qualified lead (MQL) en zelfs een sales qualified lead (SQL). Een consistente communicatieboodschap loopt als een rode draad door alle gerealiseerde contactmomenten heen.

De whitepaper over Leadgeneratie wordt aangeboden in de vorm van een handboek en heeft tot doel de lezer stap voor stap te leren hoe je succesvol leads werft: ‘Steeds vaker verschuift het vinden van potentiële klanten naar het takenpakket van de marketeer. Wat komt er allemaal kijken bij succesvolle leadgeneratie? Welke keuzes heb je als marketeer en hoe maak je de juiste afweging?’, aldus de auteurs.

WordPress Themes
X
X
X