FAQ – voor Bedrijven

Vind het antwoord op de meest gestelde vragen door bedrijven aan onze klantenservice.

 

Mijn bedrijf wil lid worden / Mijn organisatie wil een membership aanvragen.
Stap 1:
Maak een keuze uit het aanbod via de button ‘Lid worden’ of https://www.nima.nl/persoonlijke-ontwikkeling/nima-memberships/ en klik op ‘Lid worden’. Je komt nu op het inlog- / registratiescherm.
Stap 2:
Maak een account aan of – wanneer jouw e-mailadres al bij ons bekend is – vraag een wachtwoord op. Heb je al eens eerder ingelogd op nima.nl, dan kun je jouw huidige wachtwoord gebruiken.
Vul eventueel jouw contactgegevens aan en klik vervolgens op ‘Verzenden’.

Je ontvangt een automatische bevestiging per e-mail. Vanaf dit moment kun je gebruik maken van alle voordelen die vallen binnen jouw membership.

 

Ik wil een wijziging doorgeven.
Welke vallen hieronder?
– Adreswijziging (post en/of e-mail)
– Wijziging van het factuur(e-mail)adres
– Voor bedrijfsleden andere/extra contactpersonen (vertegenwoordigers) doorgeven
– Magazinekeuze als onderdeel van jouw membership

Wijzigingen ontvangen wij graag per e-email naar members@nima.nl.

 

Ik heb een vraag over ons (huidige) membership.
De inhoud van, de voordelen en voorwaarden van een membership kun je terugvinden op de website via https://www.nima.nl/persoonlijke-ontwikkeling/nima-memberships/.
Mocht je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden neem dan gerust contact met ons op via 020-5039360 of stuur een e-mail naar members@nima.nl.

 

Ik wil ons lidmaatschap opzeggen / Ik wil ons membership stopzetten.
Als je voornemens bent het Business Membership op te zeggen, dan vinden wij dat uiteraard heel jammer!
Stuur jouw opzegging  twee maanden voorafgaand aan de verlengingsdatum per e-mail o.v.v. ‘opzeggen membership’ naar: members@nima.nl. Je ontvangt van ons een bevestiging. Let op! Pas nadat je van ons de bevestiging hebt ontvangen is de opzegging definitief en wordt jouw membership per einde van de eigenlijke verlengingsdatum stopgezet.

Opzeggen kan alleen schriftelijk per e-mail. Telefonische opzeggingen worden niet verwerkt.

 

Wat is het opzegtermijn?
Een Business Membership kan op ieder gewenst moment ingaan en is doorlopend. Dit betekent dat het membership – en daarmee de toegang tot bijbehorende voordelen – steeds automatisch met een jaar wordt verlengd. Opzegging voor een nieuw jaar dient twee maanden voorafgaand aan de verlengingsdatum per e-mail bij ons kenbaar te zijn gemaakt. Opzeggen kan alleen schriftelijk per e-mail. Telefonische opzeggingen worden niet verwerkt.

Je ontvangt een bevestiging, pas dan is jouw opzegging definitief!

 

Ik heb geen factuur ontvangen / Ik ben de factuur kwijt.
Neem contact met ons op via 020-5039300 of stuur een e-mail naar info@nima.nl.
Vermeld het debiteurnummer en indien bekend het betreffende factuurnummer.

Je ontvangt een kopie per e-mail.

 

Welke lidmaatschappen / memberships zijn er?
NIMA heeft memberships voor personen en voor bedrijven.

Een Personal Membership is – zoals de naam al doet vermoeden – persoonsgebonden. Hoewel het mogelijk is een ander factuuradres op te geven, zijn de algemene voorwaarden verbonden aan de persoon aan wie het Personal Membership gekoppeld is. Ook als je van baan verandert.

Voor meer informatie neem contact met ons op via 020-50340 of stuur een e-mail naar members@nima.nl.

De voordelen van een Business Membership zijn wel overdraagbaar aan collega’s. Afhankelijk van de behoeftes van de professionals binnen het bedrijf wordt met de organisatie een passend bedrijfslidmaatschap afgestemd.

Voor meer informatie neem contact met ons op via 020-50360 of stuur een e-mail naar members@nima.nl.

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
In onze communicatie proberen we zo helder en transparant mogelijk te zijn. Op onze website zijn dan ook algemene voorwaarden geformuleerd en daar verwijzen we regelmatig naar. Je vindt de voorwaarden via de link https://www.nima.nl/nima-2/over-nima/algemene-voorwaarden/.

 

Ik heb een klacht / Ik heb een verbeterpunt.
Voor verbeteringen van het huidige aanbod staan we altijd open. Dus mocht je nog feedback hebben, dan kun je dat ons laten weten via mailto:members@nima.nlof 020-5039300.

Ook als er verbeteringen aan te brengen zijn in onze communicatie of service, dan nemen we dat uiteraard ter harte.

 

Wat is een vertegenwoordiger?
Een vertegenwoordiger van het Business Membership is een medewerker van uw organisatie dat gebruik mag maken van de voordelen van het bedrijfslidmaatschap. Voor meer informatie hierover of het controleren/wijzigen/toevoegen van vertegenwoordigers neem contact met ons op via 020-5039360 of members@nima.nl.

 

Een van onze medewerkers is uit dienst.
Vertegenwoordiging van het Business Membership voor uw organisatie kan worden stopgezet.
Gezien de vorm van het membership is (ook) het mogelijk om de vertegenwoordiging over te dragen aan een andere medewerker. We ontvangen dan graag de contactgegevens (naam, functietitel en e-mailadres) van de nieuwe vertegenwoordiger via members@nima.nl.

 

Mocht jouw vraag of antwoord er niet tussen staan, neem dan contact op met de Customer Care afdeling via info@nima.nl of 020-5039300.

WordPress Themes
X
X
X