Naast persoonsgebonden memberships kan een organisatie als geheel lid worden van NIMA. Op dit moment telt NIMA ruim 2000 aangesloten bedrijven en instellingen die via hun NIMA Membership zorgdragen voor hun verbondenheid met en ontwikkeling van het vak en de functie.
NIMA Business Memberships zijn er voor organisaties waar marketing een belangrijke rol heeft in de bedrijfsvoering en –strategie. Het gaat om organisaties waar de permanente ontwikkeling van kennis en competenties in het commerciële domein cruciaal zijn voor zakelijk succes. Kortom NIMA verenigt de meest aansprekende organisaties en relevante zakelijke contacten in marketing.
Bekijk hieronder welke bedrijven zich inmiddels bij het NIMA Netwerk hebben aangesloten.
Voor veel zelfstandige professionals en organisaties in marketing is aansluiting bij de beroepsvereniging een belangrijke asset voor zakelijk succes. De meeste leden opereren in een complex concurrentieveld met snel wisselende klantwensen en verwachtingen. De marketingfunctie is belegd bij verschillende specialisten die complementair werk verrichten.
Dit membership voor de eredivisie van marketingorganisaties wordt naar behoefte ingericht in samenspraak met specialisten uit het NIMA Team. Ontwikkeling, educatie, netwerk: organisaties met een Premium Membership kunnen op basis van maatwerkcomponenten deelnemen aan exclusieve activiteiten en kennissessies.
Toonaangevende marketingbedrijven van Nederland zijn lid van de NIMA Top Marketing Club (TMC). NIMA ondersteunt deze bedrijven bij de ontwikkeling van marketingkennis, het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de TMC Members hebben opgebouwd. …
Steeds vaker worden we geconfronteerd met mooie marketing(campagnes) vanuit de publieke sector. Marketing is al lang niet meer alleen iets van binnen de private sector. Het NIMA Public Membership wordt naar behoefte ingericht in samenspraak met specialisten uit het NIMA Team. Public Members kunnen op basis van maatwerkcomponenten deelnemen aan exclusieve …