Nieuws over de NIMA Young Professionals

NIMA heeft een community speciaal voor jonge marketeers (onder de 35 jaar). Dit zijn de NIMA Young Professionals. De artikelen die over deze community en zijn deelnemers in het nieuws verschijnen, zijn hieronder voor je verzameld.

  • Bekijk
Marketingfacts zoekt een business developer Alva van Beek

Voor Marketingfacts zoeken we iemand die ondernemend en actiegericht is, digital savvy en die het uitdaging vindt om te gaan ontdekken hoe we M! naar een next level kunnen tillen. Je kent ons. Eén van de oudste, best gelezen en hoogst gewaardeerde marketingvakmedia over innovatie in het dynamische marketingvak. Onze roots liggen nadrukkelijk in digitale innovatie, …

Lees meer
(Interview) Thijs Lamers – genomineerd voor Marketing Talent of the Year Alva van Beek

Thijs Lamers (29), marketeer bij Pink Elephant Netherlands, was één van de vijf genomineerden voor de titel Marketing Talent of the Year tijdens de Dutch Marketing Awards. Om hem beter te leren kennen, en te leren van zijn werk, stelden we hem een aantal vragen. Kun je in één zin uitleggen wat jouw rol binnen …

Lees meer
(interview) Boris Helleman – genomineerd voor Marketing Talent of the Year Alva van Beek

De vijf kandidaten voor de Marketing Talent of the Year 2020 zijn bekend! Om ze beter te leren kennen stelden we een aantal vragen. Vandaag: Boris Helleman (30), marketingmanager bij T-Mobile. Kun je in één zin uitleggen wat jouw rol binnen T-Mobile inhoud? Als marketing & loyalty rockstar focus ik mij sinds januari op de …

Lees meer
(interview) Ferdinand Goetzen – Marketing Talent of the Year Alva van Beek

Op 26 maart werd Ferdinand Goetzen gekozen tot Marketing Talent of the Year tijdens de Dutch Marketing Awards. Wij waren enorm benieuwd naar zijn visie op het marketingvak en zijn carrière. We gingen met hem in gesprek en leerden hem beter kennen. Kun je in 1 zin uitleggen wat jouw rol binnen 3D Hubs inhoudt?Als …

Lees meer
(NIMA Young Profs – Interview) De 7 tips voor een effectieve video Alva van Beek

  Het gesprek met Germano Meijer en Harm Teunisse van Big Shots is krap drie minuten onderweg. De moed om ooit nog een video op YouTube te plaatsen zakt me in de schoenen. In die honderdtachtig seconden heb ik namelijk geleerd dat er op YouTube 400 uur content per minuut wordt geüpload. En dat naar …

Lees meer