Nieuws
Filters legen
24 mrt 2025
De ambitie in een AI gedreven wereld definiëren
Visionaire leiders zien dat AI verder gaat dan efficiëntieverbetering: het transformeert klantinteractie, creëert nieuwe business opportunities en stelt organisaties in staat hun strategie opnieuw vorm te geven.
Lees meer
20 mrt 2025
NIMA Brand Design tip: Bouw een merk dat leeft
Luister mee naar deze podcast met Mirjam van Coillie, algemeen directeur bij Kalkhoff Bikes, over het belang van de samenhang tussen marketing, design en de business.
Lees meer
20 mrt 2025
30 jaar STER Gouden Loeki: een viering van verbinding en creativiteit
4 kanshebbers voor de Gouden Loeki van dit jaar uitgelicht… Wie wint hem dit jaar?
Lees meer
20 mrt 2025
Senior Marketing Professional: Blijven leren, blijven groeien
Senior Marketing Professional ben je niet alleen op papier. Het is een erkenning van vakmanschap, maar vooral een commitment aan voortdurende ontwikkeling, zoals via de Complete Marketing Cursus.
Lees meer
20 mrt 2025
Waarom AI menselijke content belangrijker maakt dan ooit
“AI kan je werk makkelijker maken, maar het mag nooit de menselijke factor vervangen,” zegt Denise. “Juist nu is het belangrijk om authentiek te blijven.”
Lees meer
20 mrt 2025
Marketeers als aanjagers van de circulaire transitie – doe mee!
Wil jij je kennis inzetten als een force for good en de circulaire economie helpen versnellen?Sluit je aan bij een groeiende community van impactmakers.
Lees meer
18 mrt 2025
NIMA Young Professionals organiseert impactvol event bij KPN
NIMA Young Professionals organiseerde een inspirerende masterclass bij KPN, waar jonge marketingprofessionals de kans kregen om te leren van een van de meest impactvolle campagnes van het jaar: ‘Stukje Van Mij’.
Lees meer
18 mrt 2025
Marketing zonder analyse is als autorijden in dichte mist zonder navigatie!
Marketing is een spel van snelheid en impact. We willen scoren, campagnes draaien en laten zien dat we resultaten boeken. Dus wat doen we? We gáán ervoor. We grijpen de eerste kans die langskomt en zetten vol in. Maar zonder goede analyse neem je een behoorlijk risico. Het is alsof je in dichte mist rijdt […]
Lees meer
17 mrt 2025
European Marketer of the Year 2025 – Finalisten Bekendgemaakt!
De European Marketing Confederation (EMC) heeft de finalisten voor de European Marketer of the Year Award 2025 bekendgemaakt. De Nederlandse Brenda Smith is daar één van.
Lees meer
12 mrt 2025
Betrokken merken en klanten in de duurzame en digitale samenleving
Uit onderzoek blijkt namelijk dat driekwart van de consumenten het belangrijk vindt dat bedrijven duurzaam ondernemen en een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij.
Lees meer
1 van 29